IE7 faneblade væk?
Fra : Jan Tønder

Dato : 12-02-07 10:47

Hej.

Efter geninstalltion af min PC er browser-fanebladene ikke længere at
finde i IE7 - altså muligheden for at åbne flere sites i samme
browser-vindue.

Nogen der ved hvad årsagen kan være og har forslag til en løsning?

Jeg mener ikke det er et indstillingsspørgsmål, men vil da ikke
udelukke det...

Mvh Jan T

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-02-07 11:22

slet OBIAB skrev:

> Efter geninstalltion af min PC er browser-fanebladene ikke
> længere at finde i IE7

Er du sikker på at det er IE7 du har? (hjælp => om Internet
Explorer)

Hvis ja, så kig i

Funktioner => Internetindstillinger => Generelt (faneblad) => Faner
(sektion) => Indstillinger => Aktiver fanebrowsing
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-02-07 11:22

Den 12-02-07 10.46 skrev Jan Tønder (slet OBIAB) følgende:

> Efter geninstalltion af min PC er browser-fanebladene ikke længere at
> finde i IE7.

Tjek, om de er slået fra:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie7-trin-indstillinger.html#faner

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : Jan Tønder

Dato : 12-02-07 15:38

Ja, det er IE7 og jeg har allerede checket under Indstillinger -
fanebladebrowsning er aktiv - har for sjov deaktiveret og
aktiveret denne option, men ingen ændring. En kammerat oplever
det samme...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-02-07 14:33

Den 12-02-07 15.38 skrev Jan Tønder (slet FJOBU) følgende:
> [...]
> fanebladebrowsning er aktiv - har for sjov deaktiveret og
> aktiveret denne option, men ingen ændring. En kammerat oplever

Har du fundet en løsning? Ellers tag et kig på afsnittet "Tab band is
missing completely" på denne side:
http://msmvps.com/blogs/spywaresucks/archive/2006/10/24/203178.aspx

Meld gerne tilbage, om det hjælper (og hvad der hjalp).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Jan Tønder

Dato : 16-02-07 12:12

>Har du fundet en løsning? Ellers
> [...]
Hej Kim.

Tusind tak for linket - det har løst problemet. Jeg kører nemlig
med klassisk Windows view - ikke fordi jeg vil, men den
pågældende PC som det vedrører er min PC på arbejdet - idet jeg
logger på vores arbejdsdomæne, skifter Windows automatisk fra XP-
view til klassisk view (det er ikke umiddelbart muligt at skifte
tilbage til XP-view, som man normalt kan). Logger jeg på
computeren udenom arbejdsdomænet, starter Windows op i XP-view
og browser tabs er der med det samme i IE7.

Tak for hjælpen.

Mvh Jan Tønder