Dæksler til lampeudtag
Fra : Thomas

Dato : 10-02-07 19:25

Hej NG

Er der nogen steder hvor jeg kan købe firkantede / kvardratiske dæksler til
mine lampe udtag / strømudtag, altså dem der sidder oppe ved loftet? Der
mangler en del i det hus jeg har købt, og synes det er ufedt at skulle
skifte alle stikdåserne.

Mvh

Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-02-07 19:44

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Der mangler en del i det hus jeg har købt, og synes det er ufedt at skulle

Du har ikke sagt hvor gammelt dit hus er, eller hvor gamle selve
lampeudtagene er...

men kunne formenligt være mini tangent...

www.greenline.dk har nogle på menuepunktet RESTVARER -> div.. og så ca
halvvejs ned på siden "Dæksel 50x50 lp.udt.Minit"

Fra : Thomas

Dato : 10-02-07 20:00

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> wrote in message

> men kunne formenligt være mini tangent...
>
> www.greenline.dk har nogle på menuepunktet RESTVARER -> div.. og så ca
> halvvejs ned på siden "Dæksel 50x50 lp.udt.Minit"

Hej

Jeg troede lige at den var der men de få jeg har siddende her tilbage måler
60 x 60 :/

Huset (Kock rækkehus) er fra 1977

Mvh

Thomas