Udvendig isolering af hus
Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-02-07 18:58

Hvad kalder man de plader man kan beklæde sit hus med
og derved opnå en ekstra 100 mm isolering (deromkring),
og er der nogen der har erfaring med disse.
Her tænker jeg på hvor nemt de sættes op, hvor flot det
kommer til at se ud, hvor meget man sparer på opvarmning,
find selv på mere

Andersen [ 3650 ]
Gas Jagtvejen og smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Madsen58

Dato : 09-02-07 20:23

http://www.rockwool.dk/sw36199.asp
--