Er det muligt!
Fra : ::PEDER::

Dato : 30-06-01 13:40

Er det muligt at få informationer om hvilken text der er markeret i et
<textarea> i et javascript ? Og hvordan...?

Fra : Martin Skou Andersen

Dato : 30-06-01 16:01

> Er det muligt at få informationer om hvilken text der er markeret i et
> <textarea> i et javascript ? Og hvordan...?

Nej jeg tror ikke det er muligt...
Kan ikke lige se nogen metode til at gøre det på...

/Martin Skou

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-07-01 00:48

"::PEDER::" <webmaster@web-blast.dk> wrote in message
> Er det muligt at få informationer om hvilken text der er markeret i et
> <textarea> i et javascript ? Og hvordan...?

Jeg lavede lige et lille eksempel til dig: <URL:
http://effectus.dk/Jakob/Textarea/markering/>

--
Jakob Andersen