On Fri, 9 Feb 2007 11:38:47 +0100, Søgeren <søgeren@leder.dk> wrote:
>Min søn har formedels lidt over 600 kr købt en opgradering til lvl 40 på
>gamerking.com, det er nu ca 6-7 uger siden, men der sker intet, jeg har
>skrevet 2 gange til gamerking men intet svar, så tænkte jeg på om vi har
>overset noget han selv skal gøre for at hans character bilver opgraderet?
>trykke/skrive/vælge noget i spillet eller lign. eller om de mon bare sidder
>og griner i skægget over at have narret 600 kr fra en dreng.
>Nogen ideer/erfaringer modtages gerne.
Jeg ved ikke om du har misforstået noget ved spillet. - Men det er jo
meningen at din søn selv skal spille fra level 1-40 - Ellers svarer
det til at gå fra lilleput til Superliga i fodbold - Det kan godt være
han kan være på banen, men han kan ikke finde ud af at spille med.
De har højst sandsynligt snydt dig, alternativt har I udfyldt deres
formular med noget andet end din søns kontos brugernavn og password,
og de så ikke kan komme til at powerlevele den.
Jeg synes du skal glemme alt om at få andre til at spille din søns
konto, det kan I værste fald føre til at han bliver smidt ud af
spillet.
Jeg ved ikke om det hører helt ind under, men du kan ved at henvende
dig til din bank og underskrive en tro og love erklæring på at en
webshop ikke har givet dig det du har betalt for når du har betalt
via. kreditkort, derefter kan pengene bliver ført tilbage på din
konto. - Men jeg kan ikke lige huske om der er en tidsgrænse på (og i
så fald hvad den er på), prøv evt. at gå ned i din bank og spørg, det
er noget de plejer at tage ret seriøst.
- Og så kan du så selvfølgelig donere pengene til et godtgørende
formål i stedet for, det giver mere mening
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.
http://www.siteloom.dk