Problem med wacom tegnepen og SUSE 10.1
Fra : Martin Schultz

Dato : 07-02-07 11:32

Hejsa

Jeg har opgraderet fra SUSE 10 til SUSE 10.1 og har et enkelt lille
problem. JEg har sådan en wacom tegnepen jeg bruger som mus.

Den tilsluttes via USB og har virket perfekt i alle distroer jeg har
prøvet (Fx ubuntu og SUSE 10) uden jeg skulle gøre noget specielt men
i 10.1 virker den ikke. Det virker ikke som om den kan se en mus.

Nogen der har ideer?

Mvh
Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-02-07 11:46

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> skrev 2007-02-07:
> [...]
> prøvet (Fx ubuntu og SUSE 10) uden jeg skulle gøre noget specielt men
> i 10.1 virker den ikke. Det virker ikke som om den kan se en mus.
Hmm efter at have ladet SUSE hente alle opdateringer kom den til og
virker. Mystisk, men nu er jeg glad :)

Martin