Hurra for Linux Ubuntu
Fra : 120104541384

Dato : 07-02-07 08:02

Jeg er mindre end en uge gammel på Linux Ubuntu, men ville ønske, at jeg
havde haft kendskab til Linux for lang tid siden, det ville have sparet
mig for mange investeringer i Windows.
Jeg glæder mig til at komme videre.
Mort1s1

Fra : Torben Koch

Dato : 07-02-07 10:04

On 2007-02-07 08:02:24 +0100, 120104541384 <mortensens@mail.dk> said:

> Jeg er mindre end en uge gammel på Linux Ubuntu, men ville ønske, at jeg
> havde haft kendskab til Linux for lang tid siden, det ville have sparet
> [...]

Du har skrevet dit TDC kundenummer som brugernavn/afsender i din
newsklient... Dét burde du lige få rettet.

Held og lykke med Ubuntu, det er en lækker distro.

--
Venlig Hilsen / Best Regards:
Torben Koch

Fra : 120104541384

Dato : 07-02-07 12:35

Den Wed, 07 Feb 2007 10:03:44 +0100. skrev Torben Koch:

> Du har skrevet dit TDC kundenummer som brugernavn/afsender i din
> newsklient... Dét burde du lige få rettet.
>
> Held og lykke med Ubuntu, det er en lækker distro.

Tak - det skulle være ændret nu.

Næste spørgsmål er, jeg kan ikke få billeder frem i mails, hvordan
ændres det?
mort1s1

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-02-07 13:08

120104541384 wrote:

> Tak - det skulle være ændret nu.

Næ.

> Næste spørgsmål er, jeg kan ikke få billeder frem i mails, hvordan
> ændres det?

Aner det ikke, bruger web baseret e-mail når jeg kører Ubuntu.
Bl.a. TDC's webmail er udemærket.

mvh
Henning

Fra : Max Andersen

Dato : 07-02-07 13:30

120104541384 wrote:

> Tak - det skulle være ændret nu.

Det er det så ikke.....

> Næste spørgsmål er, jeg kan ikke få billeder frem i mails, hvordan
> ændres det?

Hvilken mailklient bruger du? (thunderbird har både mail og news i eet)

thunderbird =

select 'view'
click 'display attachments inline'

Max

Fra : Mort1s1

Dato : 07-02-07 13:41

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det så ikke.....

> Hvilken mailklient bruger du? (thunderbird har både mail og news i eet)

> [...]

Ja, men så må jeg jo arbejde videre - som nævnt er jeg kun "en uge gammel",
så der er sikkert flere spørgsmål inden længe.

Mort1s1

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 08-02-07 00:49

On Wed, 2007-02-07 at 12:35 +0100, 120104541384 wrote:
> Næste spørgsmål er, jeg kan ikke få billeder frem i mails, hvordan
> ændres det?

CTRL-i? Men hvilken klient bruger du?