MS Windows
briani 27239
Hvilken version af vista er 64 bit?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-02-07 21:31

Hej.

Er der nogen som kan sige hvilken versioner af vista som bliver udgivet i en
64 bit version?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.

Fra : Gamle

Dato : 08-02-07 22:17

Jørgen Nielsen wrote:
> Hej.
>
> Er der nogen som kan sige hvilken versioner af vista som bliver
> udgivet i en 64 bit version?

Prøv at se her
http://www.prcdata.dk/ProduktLinkFrame.asp?Produktid=64064205

Mvh.
Torben

Fra : Gamle

Dato : 08-02-07 22:19

Gamle wrote:

> Prøv at se her
> http://www.prcdata.dk/ProduktLinkFrame.asp?Produktid=64064205

For en sikkerheds skyld.
Gå ind i software og klik på windows billedet.

Mvh.
Torben

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-02-07 12:32

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> wrote in message

> Prøv at se her
> http://www.prcdata.dk/ProduktLinkFrame.asp?Produktid=64064205

Ok, tak for svar

Fra : hcma

Dato : 08-02-07 23:58

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen som kan sige hvilken versioner af vista som bliver udgivet i
> [...]
det gør de alle

Hvis du køber normale retail versioner, får du begge (32 bits + 64 bits)
leveret. du installerer så den du vil have. (du kan IKKE have begge 2 i
samtidig)
m v h
hcma/-

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-02-07 12:37

"hcma" <hcma@hcma.dk> wrote in message
> det gør de alle
>
> Hvis du køber normale retail versioner, får du begge (32 bits + 64 bits)
> leveret. du installerer så den du vil have. (du kan IKKE have begge 2 i
> samtidig)

Oppe i den lokale computerbiks, havde han en OEM 64 bits version, kan den
også køre 32 bits? Jeg glemte at spørge. Hvad vil det sige at det er retail
? Er det bare den almindelige udgave, hvor man ikke behøver at købe noget
hardware til? Og er det bedst at installere 32 bits versionen indtil der er
mere software der understøtter 64 bits?

Fra : Kim S

Dato : 09-02-07 14:07

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Oppe i den lokale computerbiks, havde han en OEM 64 bits version, kan den
> også køre 32 bits? Jeg glemte at spørge.
Nej, den OEM jeg har, er der ihvertfald kun 64-bit på.

>Hvad vil det sige at det er retail

Retail vil sige, at du uhindret kan flytte installationen til
en anden PC. OEM er delvist låst til den den først er
installeret på

> ? Er det bare den almindelige udgave, hvor man ikke behøver at købe noget
> hardware til? Og er det bedst at installere 32 bits versionen indtil der
> er mere software der understøtter 64 bits?

64-bit versionen understøtter fint 32-bit software. Jeg har ikke fundet
noget
der ikke vil køre fordi det er 64-bit. Der findes software der ikke er
vista-
kompatibelt, men det gælder vist både 32- og 64bit versionen.

Mvh, Kim

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-02-07 15:53

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> wrote in message
> [...]
> vista-
> kompatibelt, men det gælder vist både 32- og 64bit versionen.

Tak for svar. Jeg har lige været nede og købe Home Premium udgaven, og det
er også kun en 64 bit, som du også skriver. Nu skal den bare installeres
Har du slet ikke haft nogen problemer med den?

Fra : Hans

Dato : 09-02-07 22:59

> [...]
> er også kun en 64 bit, som du også skriver. Nu skal den bare installeres

> Har du slet ikke haft nogen problemer med den?

Ved køb af Ultimate (ikke OEM, ikke upgrade) er der en 32 bit OG en 64 bit
version i emballagen. Forresten med forskellige installationsnøgler...

Fra : Per Christiansen

Dato : 11-02-07 10:19

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> Ved køb af Ultimate (ikke OEM, ikke upgrade) er der en 32 bit OG en 64 bit
> version i emballagen. Forresten med forskellige installationsnøgler...

Hej Hans kan du give et link til hvor man kan købe den biligst mugligt.
Hilsen PC.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 09-02-07 12:55

Bortset fra basis udgaven som ikke kan købes herhjemme.

Fra : Kim S

Dato : 09-02-07 14:09

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Bortset fra basis udgaven som ikke kan købes herhjemme.

Så er det lidt uinteressant, ik' ?

Mvh, Kim