Netværksproblemer
Fra : Kasper

Dato : 30-06-01 02:31

Hej alle...

Efter at have geninstalleret min computer, kan jeg ikke installere mit
netværkskort . Det er et Accton 1208, og jeg har været inde på Acctopns
hjemmeside og hentet nye drivere, men samme problem som med den gamle driver
diskette jeg havde liggende: Når jeg har installeret kortet, og genstartet,
kan jeg gå ind i enhedshåndtering og se at der er fejl, nærmere betegnet
Code 10. Noget med at enheden ikke er til stede, virker ikke korrekt, eller
driverne er ikke installerede.

Kortet virkede fint før jeg formaterede, men jeg mindes dog at der også var
lidt problemer, da jeg installerede det for ca. 1½ år siden. Det er et
temmeligt stort problem for mig, da det er min vej ud til min ADSL
forbindelse (dette skrives fra en anden computer), så jeg håber meget på at
i har en løsning, eller bare et godt råd til hvad jeg kan gøre.

Mvh.

Kasper