Hvordan kan man aflæse, om en komponent er~
Fra : P.L.

Dato : 29-06-01 22:17

Hej NG igen

Når man f.eks. har Created en TForm og igen bruger Free overfor formen, kunne jeg somme tider have
brug for at vide om formen stadig er Created.
Jeg bruger noget fusk med en try except funktion.

Er der nogen her, som kan fortælle mig, om der er andre måder ???

Vær hilset
PL

Fra : Claus Christiansen

Dato : 30-06-01 00:00

"P.L." <jessie-peter@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg bruger noget fusk med en try except funktion.
>
> Er der nogen her, som kan fortælle mig, om der er andre måder ???

Hmm, det er vel nærmest forklaret i mit indlæg under "Forskellen..." - sæt
variablen til nil HVER gang du kalder free og undersøg så om den er nil når
du har brug for det.

Claus

--
Claus Christiansen, TeamD member <cch@unipeople.dk>

Pythia: http://www.pythia.dk/
Personal: http://www.bigfoot.com/~kruc
"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso (1881-1973)

Fra : Ken Madsen

Dato : 03-07-01 08:38

Eller brug - Assigned(TFomr)