Ekstra Nøgle
Fra : Lars Just

Dato : 15-01-07 09:37

Hejsa,

Har lige købt en Gilera Runner 30 km/t årg. 2002 - desværre fulgte der kun
en enkelt nøgle med og derfor har jeg søgt efter en nøgle- hælebar, hvor man
kan klare sådan en kopi. Men alle de steder jeg har været, kigger man på
nøgleemnet og siger "desværre"

Den er uden startspærre, så det skulle være en smal sag at lave en kopi,
hvis man altså havde det rigtige nøgleemne.

Er der nogen her, som kender et sted de kan lave knallert/scooter nøgle
kopier og helst et sted i det jydske

MVH: Lars...

Fra : Hagar

Dato : 15-01-07 14:01

"Lars Just" <larsjust@NNNvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis man altså havde det rigtige nøgleemne.
>
> Er der nogen her, som kender et sted de kan lave knallert/scooter nøgle

Prøv og hør med din lokale knallertpusher, jeg har fået lavet en ny nøgle
hos min.

Hagar