Køkkenfirmaers salg af hårde hvidevarer
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-02-07 10:34

Er der nogen herinde, der har erfaring med, hvor man kan købe de hårde
hvidevarer, der ellers kun sælges af køkkenfirmaer.

Siemens har eksempelvis nogle produkter, de kalder "Siemens plus-produkt" og
de sælges, ifølge hjemmesiden, kun i visse køkkenbutikker. Som også tager
sig ganske pænt betalt for de nævnte produkter. Er der nogen herinde, der
har fundet andre veje/forhandlere? Eksempelvis tyske forhandlere af hårde
hvidevarer?

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 17:55

> [...]
> har fundet andre veje/forhandlere? Eksempelvis tyske forhandlere af hårde

Ja de kan som du skriver kun købes hos alle Siemens Plus forhandlere, og
deter der jo nok en mening med du finedr jo heller ikke B&O i fx Elgiganten

Butikken skal opfylde nogle karv for at blive Plus forhandler.

\Jan

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-02-07 20:19

<s> skrev i en meddelelse

> Ja de kan som du skriver kun købes hos alle Siemens Plus forhandlere, og
> det er der jo nok en mening med du finedr jo heller ikke B&O i fx
> Elgiganten

I mine øjne svarer "Simens Plus" hos køkkenfirmaer lige præcis til B&O hos
Elgiganten.

Men skidt nu med det.

Jeg skal købe de hårde hvidevarer - men køkken skal jeg sandsynligvis købe
andet sted.

Fra : jones_net

Dato : 07-02-07 08:20

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tager sig ganske pænt betalt for de nævnte produkter. Er der nogen
> herinde, der har fundet andre veje/forhandlere? Eksempelvis tyske

Hvis du har tænkt dig at købe mere end et produkt, så kan du sikkert godt få
en rabat ved køkkenfirmaerne - det koster jo ikke noget at spørge...
Da jeg selv skulle købe fandt jeg en forhandler i DK via Nettet, men det tog
noget tids søgning, og du skal være meget specifik i din søgning på
produktnummeret. Jeg endte dog med at købe dem ved Vordingborg Køkkener, da
vi alligevel skulle have leveret elemnter derfra.

Plus produkterne er rigtigt flotte, men priserne er skruet noget op!

/J

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 18:39

> Plus produkterne er rigtigt flotte, men priserne er skruet noget op!

Priserne er ikke skruget op i forhold til andre Siemens produkter, plus
produkterne er ofte bare top modellerne eller en middel udgave der har fået
nogle ekstra funktioner i forhold til standart udhaven.

Jan
Der både sælger køkkener og Siemens Hvidevare...