Opsætning af fliser
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 31-01-07 19:48

Hejsa,

Jeg skal i gang med et badeværelse her i løbet af den næste måned - fliser
osv.

Det er nogle år siden, jeg sidste satte fliser op, så jeg tænkte at det
sikkert kunne være fint lige at læse lidt vejledning el.lign. Husker jeg
helt forkert - at der ikke skal startes fra gulvniveau med hele fliser -
medmindre vel sagtens at gulvet er helt plan?

Men er der nogen der kender et link til en fin vejledning?

vh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-07 20:08

Du finder det du skal bruge på www.alfix.dk

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 31-01-07 22:04

Det der er nævnt + www.lip.dk, www.stark.dk

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 01-02-07 01:21

> Men er der nogen der kender et link til en fin vejledning?

Takker og tager arbejdstøjet på ;)