VVS i århus - hvem?
Fra : Filip

Dato : 24-01-07 17:16

Vi har et rør som lægger vand ved vandvarmeren, og jeg kan ikke selv ordne
det. Hvem kan I anbefale af VVS firmaer i Århus til at lave det og som ikke
tager røven på mig?

Filip

Fra : SB

Dato : 24-01-07 20:39

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi har et rør som lægger vand ved vandvarmeren, og jeg kan ikke selv ordne
> det. Hvem kan I anbefale af VVS firmaer i Århus til at lave det og som
> ikke tager røven på mig?
>
> Filip

Brug i hvert fald ikke Munke VVS

Søren

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-01-07 13:34

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message

> "Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Brug i hvert fald ikke Munke VVS
>
> Søren

Har god erfaring med VVS kompagniet. Havde for et par år siden en gut fra
Tranbjerg (tror sku også at det var Munke) ude til lav vandtryk i
badeværrelset, og han ville til at grave de gamle nedstøbte rør op. Han
brugte desuden en rum tid på at tale i mobil telefon, for at få fat i
tegninger fra kommunen så han kunne finde afbryderen ude på vejen, selvom
der var en afbryder inde i huset. Gav vist til sidst op, og jeg ringede
derefter til det andet firma, som kom ud, og fandt et tilkalket rør, som han
skiftede eller rensede, og det virkede.

Bjarne K.

Fra : JS

Dato : 25-01-07 21:58

Filip wrote:
> Vi har et rør som lægger vand ved vandvarmeren, og jeg kan ikke selv
> ordne det. Hvem kan I anbefale af VVS firmaer i Århus til at lave det
> og som ikke tager røven på mig?

"Århus Tekniske" skulle være god.