Hvidpigmentering af teaktræ
Fra : kenneth.g

Dato : 14-01-07 13:32

Hej i NG

Jeg har et ubehandlet teaktræs bord, som jeg gerne vil have lysere. Hvad er
den bedste måde at gøre det på.

Findes det en olie eller noget man kan smøre på, jeg er ikke så meget for
noget det skal males på med pensel, for jeg vil helst ikke kunne se pensel
strøg på det færdig resultat. En løsning med en slut lak er heller ikke af
vejen. bare det kan tåle at blive brugt som spise bord med det til hørerne
rengøring

--
Hilsen Kenneth

kenneth918 (snabeA) msn (prik) com

Fra : BA

Dato : 14-01-07 21:13

Prøv at vaske af med vand tilsat noget salmiakspiritus. Det bruges på
egetræ. Du kan begynde med en svag opløsning og se hvad der sker. Brug en
alm.karklud, ikke for våd. Du kan se på kluden om det virker.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....