alarm til huset ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 19:10

er der nogle der ved hvad jeg skal invistere i hvis jeg vil have alarm i mit
hus det skal
være uden nogen form for abn. men den skal kunne ringe til forskellige numre
man kan indtaste

Fra : Lars Hansen

Dato : 13-01-07 19:50

"Michael" <michaelafjernavvs.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der ved hvad jeg skal invistere i hvis jeg vil have alarm i
> mit hus det skal
> være uden nogen form for abn. men den skal kunne ringe til forskellige
> numre man kan indtaste

Hej Michael

Jeg købte for et par år siden en "Skylink"-alarm fra boligalarmer.dk og har
været virkeligt tilfreds med den. Jeg købte det der i dag svarer til
"Alarmpakke 2" og lidt ekstra tilbehør.
Den er rimeligt nem at installere, trådløs og bruger stort set ingen
batterier. Det smarteste er at man kan gemme telefon/modem-delen væk så
tyven ikke bare klipper ledningen....
Jeg har kun haft en enkelt lille problem med den, og det viste sig desværre
at det var fordi jeg skulle have læst manualen helt igennem......
Jeg fik i forbindelse med min "fejl" en helt perfekt service/support fra
boligalarmer.dk. Da det ikke lykkedes at hjælpe mig via mail ringede han mig
op på telefonen og vi gennemgik systemet sammen og fandt "fejlen". Kanon
service og kanon alarm.

Sammenlagt har min kostet ca. 5000 kroner til et hus på 240 m2 i to plan,
det er vel ikke så dyrt??

Mvh
Lars Hansen

Fra : John Smith

Dato : 13-01-07 21:44

Michael skrev:
> [...]
> hus det skal
> være uden nogen form for abn. men den skal kunne ringe til forskellige numre

Aldi har lige haft noget til salg for 999,-. Tre overvågningszoner og
døralarm.
Det kan ringe til tre forskellige telefonnumre og med sirene.
Ikke så smart i design som min brors der ligeledes har Seruricor med
tilkaldevagt.
Men billigere.

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 21:53

ja jeg har lige tjeket den mener at det var northq det ser ok ud .. men så
er det bare lige om der er nogle aldier der har nogle tilbage i kbh området

Fra : JEY

Dato : 13-01-07 22:26

Jeg kan varmt anbefale powermax... som er en trådløs og stabil alarm som kan
ringe til din mobil telefon ved alarm