Bin cue brænderprogram til Linux?
Fra : Clemme

Dato : 28-06-01 16:37

Findes der et brænderprogram til linux der kan brænde BIN/CUE cd-images
direkte ned på en CD uden først at skulle konvertere dem til et ISO image ?

Mvh
Martin

Fra : Jakob Borg

Dato : 28-06-01 18:00

Clemme <mcmartin@ofir.dk> wrote:

> Findes der et brænderprogram til linux der kan brænde BIN/CUE cd-images
> direkte ned på en CD uden først at skulle konvertere dem til et ISO image ?

^ ikke hvad jeg ved af. jeg kender kun til 'bin2iso'-programmet.

/jakob

--
+------------------------------------+------------------------------------+
| jakob borg | aalborg university |

Fra : oha@kmdcw1.kmd.dk

Dato : 28-06-01 19:10

"Clemme" <mcmartin@ofir.dk> writes:

> Findes der et brænderprogram til linux der kan brænde BIN/CUE cd-images
> direkte ned på en CD uden først at skulle konvertere dem til et ISO image ?

Hvis jeg ikke husker forkert (det goer jeg sikkert :) ) saa er det
vist saadan noget cdrdao klarer... (spoerg freshmeat.net)

--
Ole Hansen

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 28-06-01 21:40

oha@kmdcw1.kmd.dk wrote:
> Hvis jeg ikke husker forkert (det goer jeg sikkert :) ) saa er det
> vist saadan noget cdrdao klarer... (spoerg freshmeat.net)
Du husker helt rigtigt! Jeg bruger i hvert fald cdrdao.
--
MVH.
Axel