Hvad kan en kvinde bedst undvære -
Fra : Patruljen

Dato : 01-02-07 15:13

Får kvinder valget mellem at skulle undvære deres mobiltelefon eller
sex med deres partner - i en måned.

Vil 25% af kvinderne vælge, at vedligeholde forholdet til deres
mobiltelefon -

Med andre ord. 1 ud af 4 kvinder vil hellere have deres mobiltelefon
end sex med deres mand. Hvad vil din partner vælge - dig eller sin
mobiltelefon ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 01-02-07 19:19

Patruljen skrev:
> [...]
>
> Med andre ord. 1 ud af 4 kvinder vil hellere have deres mobiltelefon
> end sex med deres mand. Hvad vil din partner vælge - dig eller sin

Hvad vil du helst: Spise en lille hundelort, eller dyrke oralsex med mogens
glistrup?

Fra : Patruljen

Dato : 01-02-07 20:19

On 1 Feb., 19:18, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> Hvad vil du helst: Spise en lille hundelort, eller dyrke oralsex med mogens
> glistrup?

Skal vi gætte på kvindernes valg ?

I givet fald ville 1 vælge at give Glistrup et Blowjob. og 3 ville æde
en hundelort.
Bare de måtte beholde deres mobiltelefon tilgengæld -

Fra : Patruljen

Dato : 01-02-07 20:38

On 1 Feb., 20:18, "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Skal vi gætte på kvindernes valg ?
>
> I givet fald ville 1 vælge at give Glistrup et Blowjob. og 3 ville æde
> en hundelort.
> Bare de måtte beholde deres mobiltelefon tilgengæld -

he - ved nærmere eftertanke vil de sgu nok forlange en 26 tommer
fladskærm oveni mobiltelefonen.
Og leveret senest til Kvindernes Internationale kampdag

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 01-02-07 23:42

> Hvad vil du helst: Spise en lille hundelort, eller dyrke oralsex med mogens
> glistrup?

He - Hvis du forsøger dig som ham her - kommer du måske i nærheden af
oplevelsen.
Hvad enten du vælger den ene løsning eller den anden -

http://thissiterocks.com/pictures.htm?pic=556&time_then=1170364748

Venlig hilsen bruun

Fra : Torben

Dato : 02-02-07 22:11

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]

>Med andre ord. 1 ud af 4 kvinder vil hellere have deres mobiltelefon
>end sex med deres mand. Hvad vil din partner vælge - dig eller sin

Og hvad rager det os?

mvh
Torben

Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 02:49

On 2 Feb., 22:11, "Torben" <real_ano...@hotmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Og hvad rager det os?

Gør spørgsmålet dig nervøs ?

venlig hilsen Bruun

Fra : Torben

Dato : 04-02-07 20:39

>Gør spørgsmålet dig nervøs ?
Det rager heller ikke dig - findes der forøvrigt ikke en mere relevant
gruppe, altså for dine spørgsmål, end lige netop denne?

mvh
Torben

Fra : brian

Dato : 03-02-07 09:33

>Med andre ord. 1 ud af 4 kvinder vil hellere have deres mobiltelefon
>end sex med deres mand. Hvad vil din partner vælge - dig eller sin
>mobiltelefon ?

hun vil tænke nå så slipper jeg for den ene gang sex men har stadig
min mobil.

kan ikke forstå at det ikke er 100% af kvinderne der vælger mobilen.

Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 10:30

On 3 Feb., 09:32, brian <n...@no.dk> wrote:

> hun vil tænke nå så slipper jeg for den ene gang sex men har stadig
> min mobil.

Så - hos jer har i sex eèn gang om måneden ?

> kan ikke forstå at det ikke er 100% af kvinderne der vælger mobilen.

Og den ene gang om måneden - kan lige - så - godt fravælges, da hun
tilgengæld har mobilen hver dag
Jow - hvorfor vælger samtlige kvinder dog ikke den løsning -

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 06-02-07 11:00

On 4 Feb., 20:38, "Torben" <real_ano...@hotmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Det rager heller ikke dig -

Du har svaret

> findes der forøvrigt ikke en mere relevant
> gruppe, altså for dine spørgsmål, end lige netop denne?

Næe -

Venlig hilsen Bruun