En god forklaring!
Fra : JW

Dato : 23-01-07 20:02

I får lige en sød historie, fra det virkelige liv.
Jeg arbejder i en børnehave. Der hjemme har jeg en kat, som er ret skrap,
til at fange lidt af hvert. En nat havde den fanget en lækat, som var hvid.
(Hermelin). Katten havde slæbt den ind gennem hundelemmen, så den lå, død, i
gangen om morgenen.
Jeg synes den var virkelig flot, så jeg lagde den i en gennemsigtig
plasticpose, og tog den med i børnehave, så børnene kunne se den.
Børnene var meget begejstrede. Jeg fortalte dem historien om, at katten
havde fanget den og bragt den ind i huset. En derng på 4 år spurgte mig "Er
den død eller besvimet?" Inden jeg får svaret, er der en anden dreng der
siger: "Den er død! For hvis den var besvimet, -så havde der været
stjerner!"
Et andet barn spurgte: "Er den varm eller kold?" Jeg svarede, at den var
kold. Hvorpå barnet siger: "Så er det nok en isbjørn!"
Med venlig hilsen
JW

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-07 20:36

JW wrote:
> [...]
> Et andet barn spurgte: "Er den varm eller kold?" Jeg svarede, at den
> var kold. Hvorpå barnet siger: "Så er det nok en isbjørn!"

Sidder lige og griner.

Der kommer godt nok mange gode fra de størrelser.

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : -=JF=-

Dato : 23-01-07 21:01

JW formulerede spørgsmålet:
> I får lige en sød historie, fra det virkelige liv.

Fin historie

Du får lige et par stykker fra samme skuffe:

Min søster arbejder i børnehave, og for nogle år siden sad hun med
ungerne og talte om kæledyr. Poderne fortalte om de dyr de har hjemme
hver især. En af børnene havde ikke dyr, og min søster lagde mærke til
at hun virkede lidt betuttet over ikke at kunne bidrage med noget.
Pludselig lyste hendes ansigt op!! "Jeg har også et dyr... Jeg har en
tylling i tybfryseren" (kylling i dybfryseren

Da min søn var 4-5 år gammel så vi børnetime sammen inden sengetid.
Efter børnetimen kom en reklame for et program senere om aftenen; Et
program der hed Burmas elefanter som naturligvis handlede om elefanter.
Knægten så meget interesseret ud, og jeg spurgte om jeg skulle optage
det til ham så han kunne se det i morgen.

NA-HAJ!!! DET skal du ikke. Jeg skal ikke se Bøhmands elefanter!!!

--
Mvh. John

Fra : JW

Dato : 23-01-07 21:09

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> han kunne se det i morgen.
>
> NA-HAJ!!! DET skal du ikke. Jeg skal ikke se Bøhmands elefanter!!!

Hvor er de bare søde!

Fra : JW

Dato : 23-01-07 21:14

> [...]
> han kunne se det i morgen.
>
> NA-HAJ!!! DET skal du ikke. Jeg skal ikke se Bøhmands elefanter!!!

Én til, og så kommer jeg ikke med flere i dag!
Pige i børnehaven siger: "Min kæreste har et marsvin, fordi han ikke bruger
sut".

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 24-01-07 13:04

"JW" <JW@H> skrev i en meddelelse
>I får lige en sød historie, fra det virkelige liv.

Ja, det er fantastisk alder!
Jeg sad i sofaen i går eftermiddags, og min mave rumlede noget. Min
tre-årige datter bemærkede det, og jeg måtte indrømme, at der nok var nogle
prutter derinde, der gerne ville ud. Dem vidste hun lige, hvor kom fra! Jo,
da hun og hendes tvillingebror havde været derinde (hvilket jo efterhånden
er 3½ år siden), havde DE pruttet rigtig meget - så derfor havde jeg nu
deres prutter i maven.

MVH Mette

Fra : Anne

Dato : 24-01-07 13:33

> [...]
> fra! Jo, da hun og hendes tvillingebror havde været derinde (hvilket jo
> efterhånden er 3½ år siden), havde DE pruttet rigtig meget - så derfor

Selvfølgelig er det derfor! De er jo skønne, de kære unger!
- Og så kom jeg til at tænke på et af Halfdan Rasmussen's rim:

'Inde i min mosters mave
Er en lille børnehave
Hun skal nemlig være mor
Til en tvilling og hans bror.

Når jeg lytter med mit øre
Tæt på navlen kan jeg høre
To små glade unger kravle
Inde bag min mosters navle

Alle mødre har en mave
Som engang var børnehave
Hvis man ikke går i kloster
Får man børn som lille moster.

Af Halfdan Rasmussen
Det er da sødt, synes jeg.

Fra : Heidi B. Petersen

Dato : 24-01-07 18:46

"JW" <JW@H> skrev i en meddelelse
> [...]
> Et andet barn spurgte: "Er den varm eller kold?" Jeg svarede, at den var
> kold. Hvorpå barnet siger: "Så er det nok en isbjørn!"

Hej

Har også en sød lille en.. Forrige år til jul var jeg med børnehaven til
julefrokost.. Vi var ude og spise allesammen og alle var jo fint klædt på..
Inden vi skulle igang med det store jule ta'selv bord, ville jeg lige hører
om der var nogen der skulle have tisset af.. Det var der selvfølgelig, så
jeg drog afsted med 3 piger og 1 dreng.. Når man nu er ude og spise fint og
er flot klædt på, skal man jo også henholdsvis på drenge og pigetoilet...
Jeg stod i mellemgange og kunne se ind på begge toiletter... Nogle minutter
efter kommer drengen nok så stolt ud og siger han er færdig...Jeg spørger
ham om der ikke er noget han har glemt..(da jeg kan se håndvasken derfra
hvor jeg står) Nej Nej kommer der promte fra purken, der er også en vask
herinde og vandet kommer automatisk ud, fortæller han..
Dette måtte jeg undersøge og kan til min store fornøjelse/skræk konstatere
at purken havde vasket hænder i herrenes urinal.. HI HI hvor var det svært
at holde masken, drengen var jo super stolt over at have klaret det hele
selv.. Fik ham dog til at vaske dem igen (i den rigtige håndvask) med
undskyldningen om at havde glemt sæben...

Mvh Heidi