"Hovedbrud"
Fra : Holst

Dato : 18-01-07 13:11

Jeg er blevet pålagt at finde nogle "hovedbrud" til nogle børn, alder
7-8 år. Hvad "hovedbrud" skal dække over, er lidt uklart, men det er nok
noget i stil med gåder, rebusser og lignende. Og jeg har ikke lige
fantasi til selv at finde på noget.

De skal bruges allerede i morgen, så jeg vil imødese forslag med stor
forventning.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-01-07 23:42

Holst <newsnov06@shelter.dk> wrote in news:45af63d9$0$15743
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jeg er blevet pålagt at finde nogle "hovedbrud" til nogle børn, alder
> 7-8 år.

Måske kan du finde inspiration her:

http://www.4to40.com/

Fra : Marianne