Bello.dk
Fra : Frank Rasmussen

Dato : 04-02-07 14:35

Hej

Ville blot høre om der er nogle der har erfaringer med denne virksomhed
www.bello.dk Vi har betalt 8000,- for nogle ydelser som vi ikke har fået.
Måske der er nogle herinde der har oplevet det samme eller har andre dårlige
oplevelser med dem ?

Vi fik et girokort men har aldrig modtaget en faktura for betaling heller.

Jeg har anmeldt sagen til pólitiets bedrageriafdeling , da jeg kunne
forstille mig der er rigtig mange andre virksomheder der er i samme
situation.

På forhånd tak.

--
Mvh / Best Regards
www.arcon-tagservice.dk

Fra : Q

Dato : 05-02-07 08:03

"Frank Rasmussen" <spaceport@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har anmeldt sagen til pólitiets bedrageriafdeling , da jeg kunne
> forstille mig der er rigtig mange andre virksomheder der er i samme

Check www.unfairpris.dk Jeg aner ikke om de er listet der, og om det er
fuskere eller de bare har rod i bogholderiet..

Såvidt jeg kunne se på Bello siden så det ud til at det var endnu et af de
der indkøbsguide-koncepter, hvoraf en god klat af dem er svindel..

Problemet er at det ser ud til at det er reg. i Sverige, og det kan godt
gøre det lidt mere bøvlet selvom det måske kun er en postkasse i sverige..

/peter

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 05-02-07 09:24

"Frank Rasmussen" <spaceport@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Ville blot høre om der er nogle der har erfaringer med denne virksomhed
> www.bello.dk Vi har betalt 8000,- for nogle ydelser som vi ikke har fået.

Hvilken ydelse har I ikke modtaget og hvordan ved I, at det er tilfældet?

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 07-02-07 07:51

Jeg har politianmeldt sagen til Hillerød Politi. Tak for svarene, men
fortsætter debatten i dk.forbruger.

Mvh / Best Regards
www.arcon-tagservice.dk
Frank Rasmussen