Summasum - ?
Fra : NG

Dato : 15-01-07 18:39

Har jeg dummet mig ?`

Jeg startede et nyt regnskab 2007 fandt at den postering på kassekladen i
2006 som jeg ikke havde afsluttet BURDE have været afsluttet før jeg dannede
2007 - nu starter det dumme måske....

Jeg slettede så regnskab 2007 og regnede så med at jeg kunne gendanne et nyt
når jeg havde korrigeret det jeg ville i 2006 -

Men nu kan jeg vel ikke bare lige danne et nyt 2007 igen - efter hvad jeg
kan se -

Har jeg dummet mig - og givet fald hvordan bør jeg nu lave mit 2007 regnskab
?

Per

Fra : joke

Dato : 15-01-07 18:54

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:45abbc3b$0$13938$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> kan se -
>
> Har jeg dummet mig - og givet fald hvordan bør jeg nu lave mit 2007

Har du ikke lavet en sikkerhedskopi før du årsafsluttede 2006, så kan du
blot læse den ind og bogføre de sidste ting og så starte på 2007

Fra : NG

Dato : 15-01-07 19:32

"joke" <jkp6670jeghaderspamsaafjernnubaredette@hotmail.ogdetnormalecom>
skrev i en meddelelse news:45abbf9b$0$4164$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jeg startede et nyt regnskab 2007 fandt at den postering på kassekladen i
>
> Har du ikke lavet en sikkerhedskopi før du årsafsluttede 2006, så kan du
> blot læse den ind og bogføre de sidste ting og så starte på 2007

Jo da Hvor nemt skal det være før man overser sådan en løsning -
TAKkker

mvh
Per