Brænde cue/bin
Fra : Tom

Dato : 03-02-07 21:51

Jeg har et sæt cue/bin CD-filer på min FC6 som jeg gerne vil brænde.

Jeg har ikke rigtigt haft held med growisofs eller google.

Hvad bruger man til at brænde den slags med?

Fra : Heine Laursen

Dato : 03-02-07 22:31

On Sat, 03 Feb 2007 21:51:17 +0100, Tom wrote:

> Jeg har et sæt cue/bin CD-filer på min FC6 som jeg gerne vil brænde.
>
> Jeg har ikke rigtigt haft held med growisofs eller google.
>
> Hvad bruger man til at brænde den slags med?

bchunk kan konvertere bin/cue til iso images.

man bchunk
BCHUNK(1)

NAME
bchunk - CD image format conversion from bin/cue to iso/cdr

Heine Laursen

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 04-02-07 01:52

On Sat, 3 Feb 2007 21:51:17 +0100
"Tom" <no@spam.please> wrote:

> Jeg har et sæt cue/bin CD-filer på min FC6 som jeg gerne vil brænde.
>
> Jeg har ikke rigtigt haft held med growisofs eller google.
>
> Hvad bruger man til at brænde den slags med?

jag-tpr50# apt-cache search cue bin iso
arson - KDE frontend for burning CDs
bchunk - CD image format conversion from bin/cue to iso/cdr
jag-tpr50#

--
//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (aparent) e-mail address. Instead Use

Fra : Niels Andersen

Dato : 04-02-07 09:51

On Feb 3, 9:51 pm, "Tom" <n...@spam.please> wrote:
> Jeg har et sæt cue/bin CD-filer på min FC6 som jeg gerne vil brænde.
> Jeg har ikke rigtigt haft held med growisofs eller google.
> Hvad bruger man til at brænde den slags med?

Hvis det skal være command-line har jeg desværre kun haft held med at
konvertere til iso. Jeg siger "desværre" fordi en iso-fil ikke
indeholder lige så meget som cue/bin. Normalt betyder det ikke noget,
men nogle gange mister man noget afgørende. Det er vist oftest kopi-
beskyttelse det handler om.

Hvis det ikke behøver at være command-line kan du fx. bruge k3b.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 07-02-07 02:23

"Tom" <no@spam.please> hit the keyboard.
Afterwards the following was on the screen:

> Jeg har et sæt cue/bin CD-filer på min FC6 som jeg gerne vil brænde.
>
> Jeg har ikke rigtigt haft held med growisofs eller google.
>
> Hvad bruger man til at brænde den slags med?

cdrdao.

K3b virker som fin grafisk brugerflade til cdrdao.

We're having an amazing response to our email campaign!
-- Spam mail