gem og opgrader
Fra : Hans Houmøller

Dato : 30-01-07 18:24

Når man vil opgradere, hvad er det så klogt at gemme til senere brug?
Hans

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-01-07 18:37

On Tue, 30 Jan 2007 18:23:47 +0100, Hans Houmøller
<hanshoumoller@mail.dk> wrote:

>Når man vil opgradere, hvad er det så klogt at gemme til senere brug?

Jeg vil sige en total harddisk backup...

<mlr>

Fra : Rasmus

Dato : 30-01-07 19:21

On 2007-01-30, Michael Rasmussen <michael@invalid> wrote:

> Jeg vil sige en total harddisk backup...
>
><mlr>

/etc
/home

burde kunne gøre det, men hvis du har muligheden så er
er det mest optimalt med en komplet disk image, så er du sikker
på at du ikke mister noget, den nemmeste løsning er egenlig
at du anskaffer en ny disk, som du så installer det nye system på
så kan du aldtid vende tilbage til den gammel disk, hvis du ikke
er tilfreds.

Mvh
Rasmus

www.linuxfromscratch.dk