grafikkort-problemer
Fra : lejf jessen

Dato : 20-01-07 13:47

Jeg har nogle problemer med min ubuntu install. Computeren fryser
ofte, oftes når jeg trykker på et nyt link eller åbner en ny side i
browseren. Har lige geninstalleret Edgy, og under install. lagde jeg
mærke til en fejlmeddelelse, den kom med på et tidspunkt. Det lød som så:
Install Desktop menu entries--- libGL warning: 3D driver claims to not
supp. 0X42 visual !! Hvad betyder det? Er det defor den "fryser"?

Grafikkortet er S3 pro-savage 3D, men må være integreret med bundkortet,
og bruger 40 MB af dets hukommelse.

Hvis det er grafikkortet, der er problemet, kan jeg så løse dette ved at
købe et nyt gragikkort af de billige med 128 MB hukommelse?

På forhånd tak!
--
Mvh lejf jessen
@email -fjern "GRØN"