To skærme, to keyboards under X
Fra : Kasper Johansen

Dato : 14-01-07 21:59

Hej gruppe.

Jeg har to keyboards og to skærme (den ene et TV).

Skærmene er sat korrekt op i X. Jeg ønsker, at de nu skal køre
individuelt af hinanden med hver deres keyboard (det ene keyboard bruges
til MythTV).

Som det er nu, så ser mit "ServerLayout" således ud:
Section "ServerLayout"
Identifier "Default Layout"
Screen 0 "Screen[0]"
Screen 1 "Screen[1]" #LeftOf "Screen[0]"
InputDevice "Generic Keyboard"
InputDevice "Configured Mouse"
Option "Xinerama" "Off"
EndSection

Er mit mål muligt - og hvordan?

Kasper Johansen

Fra : dusted

Dato : 19-01-07 16:38

Kasper Johansen wrote:
> [...]
> Identifier "Default Layout"
> Screen 0 "Screen[0]"
> Screen 1 "Screen[1]" #LeftOf "Screen[0]"

Jeg kan detsværre kun svare på denne del af dit spørgsmål, jeg har set
to X servere køre, et på hver sit "head" på et dualhead grafikkort, så jeg
ved det kan lade sig gøre, detsværre ved jeg ikke hvordan.
Hvis du finder ud af det må du gerne reply her på listen :)
Jeg er i hvert fald med på en lytter :
- DusteD

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 20-01-07 16:54