MS Windows
briani 27239
Har slået UAC fra i vista, men så vil den ~
Fra : Carsten Larsen

Dato : 05-02-07 22:07

hej alle

efter at være blevet grundigt træt af alle de sikkerhedsadvarsler i windows
vista ultimate, besluttede jeg mig for at slå UAC fra

når jeg gør det, vil den genstarte computeren, men så begynder problemet,
for når computeren så er genstartet kan jeg logge ind med mit password, og
så låser computeren, jeg kan stadig bevære musen, men ikke starte nogle
problemmer, ej heller genstarte computeren, andet end ved at hive reset
knappen.

derefter kan jeg så starte op i fejlsikret tilstand og slå UAC til igen, og
genstarte og så virker alt perfekt, men så har jeg jo stadig problemet med
alle de irriterende sikkerhedsadvarsler.

nogen der har nogen ideer, til hvad der kan være galt, siden jeg ikke kan
køre uden UAC?

mvh Carsten Larsen

Fra : jama

Dato : 06-02-07 17:33

"Carsten Larsen" <carsten.ingenspam@sundbynet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> med alle de irriterende sikkerhedsadvarsler.
>
> nogen der har nogen ideer, til hvad der kan være galt, siden jeg ikke kan

I min Vista er det sikkerhedsindstillinger og brugerkontrol (avanceret
mener jeg det heder) , der kan disse advarsler slås fra.
Mvh.Jama

Fra : Carsten Larsen

Dato : 06-02-07 18:22

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> I min Vista er det sikkerhedsindstillinger og brugerkontrol (avanceret
> mener jeg det heder) , der kan disse advarsler slås fra.

ja, det er jeg klar over, men mit problem er at når jeg slår UAC
(brugerkontokontrol) fra, så beder den mig om at genstarte og derefter vil
computeren ikke starte rigtigt op, så det er ikke fordi jeg ikke ved hvor
det slås fra, men at computeren ikke starter op, når det er slået fra

mvh Carsten

Fra : jama

Dato : 06-02-07 21:40

> [...]
> computeren ikke starte rigtigt op, så det er ikke fordi jeg ikke ved hvor
> det slås fra, men at computeren ikke starter op, når det er slået fra

Jeg blev ikke bedt om, at genstarte. Men start den op i F8 og slå så UAC fra
der, så burde du ikke få problemmer når den starter op næste gang. Håber jeg
da.
jama