MS Windows
briani 27239
Links virker ikke
Fra : Lars Simonsen

Dato : 04-02-07 17:40

Efter at jeg har opgraderet til IE 7.0, har jeg ikke kunne bruge
link-funktionen i Outlook Express - jeg er nødt til at kopiere genvejen
manuelt over i IE 7.0. Jeg kører WinXPPro.
Nogen gode ideer??
Hilsen Lars

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-02-07 18:04

Den 04-02-07 17.39 skrev Lars Simonsen følgende:
> Efter at jeg har opgraderet til IE 7.0, har jeg ikke kunne bruge
> link-funktionen i Outlook Express

Du skal ind og fortælle Windows, hvilket program du vil have åbnet links i:
Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-02-07 18:10

Læs news:45bfb367$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
--