MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista Ultimate > Canon Pixma IP4000R
Fra : Autocadster

Dato : 04-02-07 13:27

Har nogen fået det til at køre trådløst så det virker 112% ?

Jeg har sat min op ved brug af printerens IP adresse og så valgt Canon
Printing Device når Vista spørger til type, men det virker ikke som om at
det fungerer 2 vejs, kan godt printe... men den skriver at printer ikke
svarer og holder pause iprintning 3-5 gange pr. A4

Det virker lidt som om det var 1500kr. ud af vinduet at skifte til Vista
allerede

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-02-07 13:40

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> svarer og holder pause iprintning 3-5 gange pr. A4
>
> Det virker lidt som om det var 1500kr. ud af vinduet at skifte til Vista

Hej
Og du har selvfølgelig installeret de nye Vista driver til den IK ;)
men ellers
http://software.canon-europe.com/products/0010103.asp

Kurt

Fra : Autocadster

Dato : 04-02-07 18:17

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hej
> Og du har selvfølgelig installeret de nye Vista driver til den IK ;)

Yes sir... men den vil stadigvæk ikke snakke trådløst både frem og tilbage

Fra : ham_selv

Dato : 04-02-07 19:16

jeg har lige hentet nye driver til min Canon så mon ikke du kan det
også?
ham_selv

--
Posted with NewsLeecher v3.7 Final

Fra : Autocadster

Dato : 22-02-07 13:55

Den 04-02-2007, skrev ham_selv (fff@£vv.com:
> jeg har lige hentet nye driver til min Canon så mon ikke du kan det
> også?

Har du fået det til at køre trådløst ?

Autocadster / 2620