MS Windows
briani 27239
Windows Media Center i VistaHome
Fra : jama

Dato : 01-02-07 21:46

Kan det trækkes ud af Vista og install. i XPpro. Jeg bryder mig ikke om
Vista. Men jeg skal bruge "Windows Media Center" til Didital TV, som er på
min Bærbar Aldis nye. Syntes simpelthen Vista er noget Lort Det er til Folk
med Seler og Livrem, og det er ikke mig. Alt skal gøres flere gange og så en
gang til for Prins Knud. Og ingen gode Råd om man bare skal lære det, det
bliver ikke idag for mig.
Mvh.Jama

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-02-07 22:17

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen
> Alt skal gøres flere gange og så en gang til for Prins Knud. Og ingen gode
> Råd om man bare skal lære det, det bliver ikke idag for mig.

Er sikker på du tænker på den feature hvor computeren låser adgang til
programmer og ændring og beder brugeren bekræfte hver gang...

Det slåes nemt fra:

Ind under "Brugkonti" i kontrolpanelet
Vælg "Slå brugerkontostyring til eller fra"
Derinde skal det blot deaktiveres...

Så forsvinder irritationsmomentet ;)

Ved godt det ikke direkte var dit spørgsmål, men ville blot nævne det i
denne sammenhæng...

Mht. mediecenter edition, så findes XP jo med et sådanne indbygget...

Windows XP Media Center Edition 2005 ... Så jow, du kan sagtens få det i XP

/ Jonas

Fra : Vega

Dato : 01-02-07 22:34

"Jonas M. Nielsen" <jonas_FJERN_@gstreng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det slåes nemt fra:
>
> Ind under "Brugkonti" i kontrolpanelet
> Vælg "Slå brugerkontostyring til eller fra"

Kanon, takker Jonas, irreterede også mig og kunne ikke finde ud af om man
kunne slå det fra. :)

Mvh. Vega.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-02-07 23:31

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Kanon, takker Jonas, irreterede også mig og kunne ikke finde ud af om man
> kunne slå det fra. :)

jamen så lidt da - Vi må jo lige hjælpe hinanden her i starten med Vista...

Jeg har det personligt sådan at - JO - der er mange nye ting, og tingene fra
gamle dage er ikke at finde hvor de plejer... Men hey, man skal jo lære det,
så man kan da lige så godt tage det med åbent sind. Det er blot min
personlige mening - har respekt for dem der først går igang et halvt års tid
efter release, fair nok hvis man ikke gider kæmpe med alle
børnesygdommene... Til gengæld tager jeg det meste som udfordringer, og
kører nu på 3. dagen af min Vista install, og syntes stadig det er RIGTIGT
lækkert at arbejde med... for når man leder godt nok, så kan det trimmes ind
så det passer til temperament.. og for dem der ikke ejer et kraftværk af en
computer, så kan man jo deaktivere det meste hvis man syntes det halter
lidt... jeg har dog ingen problemer, så jeg vil fortsætte med at udforske og
pille ved de forskellige features og indstillinger, for hey - det er jo
sådan man lærer, ik... Og så kan man jo vidergive info ligesom til Vega der
stod med samme problem som jeg gjorde da jeg gik igang

/ Jonas

Fra : Hans

Dato : 01-02-07 22:25

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> gang til for Prins Knud. Og ingen gode Råd om man bare skal lære det, det

Du har ret. Det er meget svært at finde ud af at bruge det.

Fra : Kim S

Dato : 01-02-07 22:42

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen
> Alt skal gøres flere gange og så en gang til for Prins Knud. Og ingen gode
> Råd om man bare skal lære det, det bliver ikke idag for mig.

Det har man jo gjort fordi folk har klaget over at XP er for
usikkert.....
Men det er korrekt, at hjælpen er for ringe.

Mvh, Kim

Fra : Ricko.

Dato : 02-02-07 06:50

> [...]
> og så en gang til for Prins Knud. Og ingen gode Råd om man bare skal lære
Tror det ikke , for så mener jeg ikke at sprogfilen kommer til at passe