MS Windows
briani 27239
USB-harddisk
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 14:37

Hej !

Jeg har en flytbar usb-harddisk, som jeg bruger til backup på flere
maskiner.
Når den bliver tilkoblet, begynder XP forgæves at lede efter noget, der skal
køres.
Kan man lave en 'autorun', der fortæller XP, at der ikke skal ske noget som
helst ?

mvh

Abricosicus

Fra : Ole C

Dato : 15-01-07 17:15

Abricosicus skrev blandt andet:

> [...]
> der skal køres.
> Kan man lave en 'autorun', der fortæller XP, at der ikke skal ske

Man plejer at kunne markere, at Windows ikke skal foretage sig noget som
helst - heller ikke næste gang.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 18:50

> Man plejer at kunne markere, at Windows ikke skal foretage sig noget som
> helst - heller ikke næste gang.
>
> --
> vh Ole C.

Ja, men den mulighed får jeg ikke tilbudt længere.
Og da disken bruges på flere pc'er, ville det være det smarteste, hvis
disken selv kunne give budskabet om, at der ikke skal foretages noget.

mvh

Abricosicus