MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
key til Vista rc1
Fra : Ole (6000)

Dato : 14-01-07 15:51

½øjs@.

Jeg fik en Vista fra et blad, det er rc1, men da jeg fik den, var det
udløbet med at få en key til den. Er der nogen, der ligger inde med
1, man kan få, jeg mener, man kunne installere den på 10 maskiner.

/Ole

Fra : Henning

Dato : 14-01-07 17:18

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLF,GGLF:1970-01,GGLF:da&q=vista+rc1+key

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-01-07 17:22

"Ole (6000)" skrev i en meddelelse
[...]

Det kommer nok til at knibe - beta'erne og RC'erne er
tidsbegrænsede, så key'en ikke virker efter en bestemt dato.

Den rigtige version har fåe rettet de fejl, der er blevet fundet
i beta'erne og RC'erne - så det var måste en ide i stedet at
finde den færdige version

Jan

Fra : Nicolai

Dato : 14-01-07 18:56

> Den rigtige version har fåe rettet de fejl, der er blevet fundet i
> beta'erne og RC'erne - så det var måste en ide i stedet at finde den
> færdige version

Du opfordrer ligefrem til pirateri?

Fra : Dorph

Dato : 14-01-07 21:00

> Du opfordrer ligefrem til pirateri?

Hvorfor tror du det ???

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-01-07 20:39

Nicolai skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Du opfordrer ligefrem til pirateri?

Nej - med "finde" mener jeg købe den hos en forhandler - de er så
billige, at det er et rent fund

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard