MS Windows
briani 27239
Max RAM i Windåze XP ?
Fra : BuFFer

Dato : 10-01-07 17:13

Hej
- synes ikke at kunne finde et indlæg om dette,
men det har sikkert været omtalt mange gange.. but here goes:

Jeg har 2x 256 + 2x 512 mb ddr ram (1,5 gb ialt)

Jeg overvejer at skifte de 2x 256 ud med:
- enten 2x 512 mb ram.
- eller 2x 1024 mb ram.

Men rammer jeg et 'windows-xp-ram-loft', når jeg nærmer mig de 3 gb ?
Bør jeg holde mig til 2 gb ram ?

Win Xp Home SP2

/Buff

Fra : Hans

Dato : 10-01-07 18:35

"BuFFer" <nosp@m.2.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> - enten 2x 512 mb ram.
> - eller 2x 1024 mb ram.
>
> Men rammer jeg et 'windows-xp-ram-loft', når jeg nærmer mig de 3 gb ?

Hvad er Windåze`?

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 10-01-07 18:39

"BuFFer" <nosp@m.2.me> skrev i en meddelelse
> Hej
> - synes ikke at kunne finde et indlæg om dette,
> men det har sikkert været omtalt mange gange.. but here goes:
Hej BuFFer

Ikke for at gøre mig klog, men jeg fik et udemærket svar og en henvisning
til en MS side på mit spørgsmål i strengen af 08-01-2007 under overskriften
'Windows XP Memory Limit ?????'

Kig her og bliv lige så klog som mig...

/Finn

Fra : BuFFer

Dato : 11-01-07 15:06

> Kig her og bliv lige så klog som mig...

Ah ok tak... ja svaret er så: winxp ram grænse er 2,5 til 4 gb ram..