Hide main-formen når applikationen starter
Fra : Kasper Ekelund

Dato : 28-06-01 12:22

Hide main-formen når applikationen starter????

--
Venlig Hilsen
Kasper Ekelund

Fra : Thomas P

Dato : 28-06-01 12:28

> Hide main-formen når applikationen starter????

Hvis jeg husker rigtigt, skal du ind i .dpr'ens source (project--> view
source) eller noget lignende. Derinde skal du så skrive noget lignende
application.ShowMainForm:=false; før du runner den... eller også efter...

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Kasper Ekelund