MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med Flash fra WU
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-01-07 13:53

Hejsa

Efter en geninstallation af min XP Pro SP2 har jeg problemer med at
installere Flash updaten fra WU.

Normalt installere jeg uden problemer alt derindefra, men lige denne her
kan jeg ikke få ind. Den bliver hentet ned, men fejler i installation.

Nogle som har oplevet det samme og evt. en løsning?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : John

Dato : 07-01-07 15:59

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse

> Nogle som har oplevet det samme

Har oplevet, at Macromedia Flashplayer ikke ville opdatere til
nyeste version

> og evt. en løsning?

> Løsningen i mit tilfælde var at af-installere gl flashplayer
> før install af ny version. Prøv at kigge her:

http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/

Mvh John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-01-07 17:00

In article <45a10a75$0$73217$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> Har oplevet, at Macromedia Flashplayer ikke ville opdatere til
> nyeste version

Jeg fik løst mit problem ved at downloade Adobe's uninstaller og fjerne
alt Flash og så få en til at sende mig et blink på MSN som så kræver
Flash og installere den igennem IE den vej.

Det virkede og alt spiller nu.

Tak for dit indlæg :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : John

Dato : 07-01-07 18:51

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse

> Det virkede og alt spiller nu.

Glimrende!

> Tak for dit indlæg :)

Velbekomme, og tak for tilbagemelding! :)