MS Windows
briani 27239
installation af Kontrolbogen
Fra : bb

Dato : 02-01-07 21:27

Hej gruppe

Når jeg forsøger at installere oven nævnte program (efter udpakningen) kører
"æggeuret" et kort øjeblik for derefter at forsvinde igen uden at
installerer. Programmet er s.v.j.v. i 16 bit, har jeg ret hvis jeg formoder
det er der problemet ligger? - eller mangler jeg f.eks. en - *.dll fil? -
eller........?
Nogen der har et bud?

v/bb

Fra : J. E.

Dato : 04-01-07 00:44

"bb" <120100700@mail.dk> skrev i en meddelelse news:459abff7$0$1376$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> problemet ligger? - eller mangler jeg f.eks. en - *.dll fil? - eller........?

Hvis det den fra DONG kører ver. 3.x fint på min AMD 64 system med XP SP2 DK.