MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mediaplayer 11
Fra : KS

Dato : 28-12-06 07:58

Hvorfor viser den mine wmv-filer som alt for smalle - de skal være bredere !

Hvordan stilles dette ?

Mvh KS

Fra : emj

Dato : 28-12-06 12:43

"KS" <keld.soerensenSLET DETTE@.os.dk> skrev:

>Hvordan stilles dette ?

Nederst i højre hjørne kan du klikke på et lille ikon, det ændrer til
fuld skærmvisning

Fra : KS

Dato : 28-12-06 13:05

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Nederst i højre hjørne kan du klikke på et lille ikon, det ændrer til
> fuld skærmvisning

Ja, det er jeg med på, men det er problemet, at selve billedet er "trykket"
sammen fra begge sider uanset om det kører "fuld skærm" eller ej.

DVD kører fint, men wmv, avi er "sammentrykket" fra begge sider.

Én enkelt DVD siger i en msgbox:

"Windows Media Player kan ikke afspille denne dvd, fordi det ikke er muligt
at tænde for analog kopibeskyttelse på outputskærmen. Prøv at installere en
opdateret driver til skræmkortet."

og der kan ikke findes driveropdateringer til skærmkortet.

Mvh KS

Fra : Mort1s1

Dato : 28-12-06 14:56

"KS" <keld.soerensenSLET DETTE@.os.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor viser den mine wmv-filer som alt for smalle - de skal være bredere
> !
>
> Hvordan stilles dette ?
>
> Mvh KS

Prøv at kontrollere om din skærmopløsning er i det rigtige forhold - 1280 x
1024 er jo et andet format end 1280 x 800 f.eks.)

Mort1