MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke ændre default startside i MS Inte~
Fra : claus b.p.

Dato : 23-12-06 02:08

Håber nogen kan hjælpe: Systemet er Windows XP-pro.
Prøver man at ændre startsiden ser det ud som om det går godt, men når man
trykker "hjem" er det stadig oprindelig side der kommer frem. (Firmaets
hjemmeside) Også hvis man ændrer direkte i registreringsdatabasen flopper
den også omgående tilbage. En systemadministrator fra firmaet (sidder i
London) siger at det ikke er noget de har sat op sådan, og har forsøgt at
finde en måde at ændre det, men uden held. Næste step er en total
geninstallering hvilket jeg selvfølgelig gerne vil undgå.
Der er scannet med flere forskellige programmer for virus og spyware, men
ikke fundet noget som relaterer til dette.
Nogen der har et bud eller et forslag til hvad jeg kan prøve?

Mvh. Claus

Fra : John

Dato : 23-12-06 03:36

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kommer frem.

> Der er scannet med flere forskellige programmer for virus og

Du husker jo sikkert at trykke Anvend og OK.

Flere sikkerheds-programmer, fx Ad-Aware og SuperAntispyware samt
vist også nyere firewall's, kan låse din nuværende hjemmeside.

Hvis denne funktion er aktiveret i et sikkerheds-program, kan du
dermed ikke ændre hjemmesiden.

Mvh John

Fra : claus b. p.

Dato : 25-12-06 15:01

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> [...]
> også nyere firewall's, kan låse din nuværende hjemmeside.
>
> Hvis denne funktion er aktiveret i et sikkerheds-program, kan du dermed

Det var faktisk ad-watch (Ad-Aware) der gjorde det. Jeg troede ikke der var
noget aktivt, men fandt den alligevel i aktive processer. Så tusind tak for
hjælpen.. og god jul.

Mvh. Claus