Problemer med Canon printer (driver?)
Fra : Simon G.

Dato : 28-06-01 11:05

Hejsa,

Jeg har en maskine med NT 4 Server (sp6a) og en Canon BJC-6100 farve
blækprinter.

Problemet er at farverne ikke blive rigtige når jeg skriver ud - de bliver
faktisk HELT forkerte.
Jeg har prøvet at lave en standard Windows test-udskrift, og farverne i
Windows logoet er helt forkerte - noget med mørkeblå, sort, lyseblå og sort
i stedet for de normale "Windows farver".

Printeren er netop blevet flyttet fra en Windows 98 maskine, og her
fungerede den fint. Så det er altså ikke fordi blæktankene er sat forkert i
eller noget i den stil. Jeg har naturligvis også hentet den seneste NT4
driver fra www.canon.dk

Er der nogen der har et løsningsforslag - eller er det bare Canon der ikke
kan finde ud af at skrive printerdrivere ?

Hilsen
Simon