MS Windows
briani 27239
XP MCE på Dansk ?
Fra : Thomas

Dato : 22-12-06 22:18

Hej.

Jeg har netop assisteret min lillebror under en installation af XP MCE, og
da denne var lidt anderledes at komme igang med, og endte op med at være på
Engelsk søger jeg lige et godt råd.

Der fulgte 4 forskellige CD'er med og 2 af dem var XP MCE installationen
benævnt CD1 og CD2.
Udover dette var der en Dansk lokalitions CD og en med XP opdateringer.

Under installationen ville maskinen have XP installations CD'erne 1 og 2,
men ikke på noget tidspunkt bedte den om den danske "Lokalitions CD".
Dette endte jo så også op med at XP blev installeret på Engelsk, og jeg er
nu i tvivl om at det er en "ommer" eller den kan reddes til at være på
Dansk.

Hvornår skulle vi have brugt den Danske sprog CD ?

Kan nogen hjælpe os på vej ?

Thomas.

Fra : M.N.

Dato : 22-12-06 22:37

"Thomas" <oz1jte@REMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dansk.
>
> Hvornår skulle vi have brugt den Danske sprog CD ?

Jep.

Smid den Danske CD i og kør den fra Windows og vupti, det er på dansk.

Mogens

Fra : Quake

Dato : 23-12-06 00:57

"M.N." <xxx@xx.xx> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <oz1jte@REMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jep.
>
> Smid den Danske CD i og kør den fra Windows og vupti, det er på dansk.
>
> Mogens

Du skal sikker også bruge windows update før du kan installere dans
sprogpakke det måtte jeg på min mce

quake