MS Windows
briani 27239
upload til dk.biner hvordan gør man lige ~
Fra : GK

Dato : 22-12-06 11:40

hvordan uploader man lige billeder til biner ,, kører win XP Proff og
outlook experss mail prg

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-06 12:40

"GK" <GK@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan uploader man lige billeder til biner ,, kører win XP Proff og
> outlook experss mail prg

Fuldstændig lige som du ville ha' gjort hvis det drejede sig om en mail til
enkeltperson. Når du har skrevet hvad der skal skrives, går du op i øverste
linie på Outlook exp. og vælger indsæt > vedhæftet fil.

mvh Ebbe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-12-06 12:49

Ebbe [7000] skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> om en mail til enkeltperson. Når du har skrevet hvad der skal
> skrives, går du op i øverste linie på Outlook exp. og vælger

Jo - men man skal lige være opmærksom på at filerne ikke må være
over et par par hundre kb hver.

Hvis de er det, så skal man lige angive i indstillinger at OE
skal opdele filen i flere filer.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : GK

Dato : 22-12-06 19:42

kan det skæres lidt mere ud i pap .. jeg må være dum fatter det ikke rigtig
hvem skal det sendes til inet .tele eller biner.dk

Fra : GK

Dato : 22-12-06 19:51

nu fandt jeg ud af filer ikke må være over 200 kb ,, men hvor stiller jeg
det med at opdele filen ..det kan jeg ikke lige finde

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-12-06 20:24

GK skrev:

>nu fandt jeg ud af filer ikke må være over 200 kb ,, men hvor stiller jeg
>det med at opdele filen ..det kan jeg ikke lige finde

Det ved de i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express hvilket du
allerede har fået at vide.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-12-06 12:54

GK skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> hvordan uploader man lige billeder til biner ,, kører win XP
> Proff og outlook experss mail prg

Udover de andre tips, så skal du også lige bruge en server, der
har de binære grupper med.

Dit nuværende indlæg er sendt vis Tdc's dtext-server - det er en
ren tekstserver, der ikke har binære grupper.

Men tdc har andre servere til news, der har de binære grupper
også f.x. news.inet.tele.dk

Jan
..
--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-12-06 12:58

GK skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Proff og outlook experss mail prg

Og lige for at huske det hele - dit indlæg hører ikke til her i
gruppen, men hører til i:

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : GK

Dato : 22-12-06 19:35

nej ved det godt men for at få et godt svar smed jeg den her .. sorry