MS Windows
briani 27239
Efterlysning af TerraTec Home Cinema
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-12-06 12:29

Da Terratecs ftp server ikke har været til at komme i kontakt med i
nogle dage efterlyser jeg gratis programmet "TerraTec Home Cinema" til
dvb-t modtageren Cinergy T2 fra Terratec. Skulle nogen ligge inde med
den 27mb store fil modtager jeg den gerne på nedenstående mailadresse -
som virker på trods af det misvisende "spam" navn.

Hvis dette ikke er den korrekte NG at efterlyse sådanne programmer i
underskylder jeg indlægget

--
Mvh Martin

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 17-12-06 13:58

spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) skrev:
Sun, 17 Dec 2006 12:29:05 +0100 i dk.edb.system.ms-windows
> [...]
>den 27mb store fil modtager jeg den gerne på nedenstående mailadresse -
>som virker på trods af det misvisende "spam" navn.

ftp://217.115.130.210:21/Receiver/CinergyT2/Update/CinergyT2_App_Drv_XP_XPx64_4.98.exe
virker fint pt.

Erik Helmer Nielsen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-12-06 14:37

Erik Helmer Nielsen <ehelmer@boerne.invalid> wrote:

> virker fint pt.

Tak for hjælpen Erik.

Underligt, hos mig kan jeg ikke komme igennem til ftp serveren, men på
arbejdscomputeren gik det fint. Mon min internetudbyder hat sat "en prop
i"?

--
Mvh Martin

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-12-06 14:42

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Mon min internetudbyder hat sat "en prop
> i"?

Eller har Terratec? Min arbejdscomputer downloader med 69byte/sek!!

--
Mvh Martin