MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvad er NMIndexStorSvr.exe køre i jobliste
Fra : sjakalen

Dato : 09-12-06 10:02

Hej gruppe.

Hvad er NMIndexStorSvr.exe den står og bruger mellem 50- 98 % af cpu
forbruget
Jeg kan ikke finde et svar på nettet ( google).har haft en tråd i
dk.edb.sikkerhed.virus. fik kun et svar , som måske er rigtigt et det var
nero der indeksere .
er der nogen der har bud her ?

Søren

Fra : Snuden

Dato : 09-12-06 17:17

On Sat, 9 Dec 2006 10:01:41 +0100, "sjakalen" <sphspor@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Jeg kan ikke finde et svar på nettet ( google).har haft en tråd i
>dk.edb.sikkerhed.virus. fik kun et svar , som måske er rigtigt et det var

Det er i hvert fald en del af en Nero installation før version 7.
Præcis hvad kan jeg ikke sige - jeg kører med 7'eren og der findes den
ikke. Men jeg vil tro det er noget indexering der er i gang.
--
Snuden

Fra : Bc

Dato : 09-12-06 18:08

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Præcis hvad kan jeg ikke sige - jeg kører med 7'eren og der findes den
> ikke. Men jeg vil tro det er noget indexering der er i gang.

Det er netop i 7'eren den findes

--
Venlig hilsen
Bc

Fra : Snuden

Dato : 10-12-06 00:02

On Sat, 9 Dec 2006 18:08:20 +0100, "Bc" <virker@nok-ikke.invalid>
wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er netop i 7'eren den findes

Strange at den ikke ligger i min installation så.. oh well - kan være
jeg ikke installerede den komponent der bruger filen
--
Snuden

Fra : Bc

Dato : 10-12-06 10:18

> Strange at den ikke ligger i min installation så.. oh well - kan være
> jeg ikke installerede den komponent der bruger filen
> --
> Snuden

Hvis vi snakker Nero7 Premium er der både Nero Scout og Nero Home med i
pakken, og det er lige de to der bruger NMIndexStorSvr.exe Det er en slags
Index og Mediacenter (hvis man ellers kan få det til at virke) Men hvis du
har valgt bruger defineret instalation kan det jo fravælges. Det eneste der
ikke installeres automatisk i en standard instalation er inCD
--
Venlig hilsen
Bc

Fra : sjakalen

Dato : 10-12-06 11:00

> [...]
> hvis du har valgt bruger defineret instalation kan det jo fravælges. Det
> eneste der ikke installeres automatisk i en standard instalation er inCD

Vi snakker Nero 7 Ultra Edition . både Nero Scout og Nero Home er
installeret ( standart , men ikke sat til at afspille, alt fravalgt under
installationen)

Kan man bare fjerne de 2 programmer hvis man ikke bruger dem.??

Søren

Fra : Bc

Dato : 09-12-06 17:43

"sjakalen" <sphspor@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke finde et svar på nettet ( google).har haft en tråd i
> dk.edb.sikkerhed.virus. fik kun et svar , som måske er rigtigt et det var

Det svar du har fået er rigtig. Har du Nero Home til at starte op? Filen
ligger i denne mappe C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib- ""Nero Home er
det centrale program, der giver dig adgang til alle dine mediefiler, så du
kan få dem vist og håndtere dem på et tv eller en pc. Programmet integrerer
tv-optagelse, time-shifting, afspilning af dvd/video og afspilning af lyd og
fotos"

--
Venlig hilsen
Bc

Fra : sjakalen

Dato : 10-12-06 10:36

> Det svar du har fået er rigtig. Har du Nero Home til at starte op?

Nej det har jeg ikke.

> [...]
> Programmet integrerer tv-optagelse, time-shifting, afspilning af dvd/video

Ok.

jeg har af installeret nero Nero 7 ( der forsvandt den )og så installeret
jeg den Nero-7.5.9. den er i jobliste nu men den køre ikke som før ( men det
kan være den kommer til )

Søren

Fra : Bc

Dato : 10-12-06 10:56

> [...]
> jeg den Nero-7.5.9. den er i jobliste nu men den køre ikke som før ( men

Gå i Start Programmer Nero funtioner og vælg Nero Scout. Fjern fluebenet i
aktiver Nero Scout Så skulle NMIndexStorSvr.exe ikke køre når du har
genstartet.
--
Venlig hilsen
Bc