MS Windows
briani 27239
HJÆLP -> Gendanne slettede filer
Fra : Arne Tve-måne

Dato : 08-12-06 03:28

Hej Allesammen,

Jeg kom til at slette en folder med indhold og tømme min Recycle Bin. Er
der nogen måde jeg kan gendanne det på?

Mvh Arne

Fra : ct

Dato : 08-12-06 07:18

Ja; http://www.recovermyfiles.com/

Og ungå at bruge computeren mere, før du forsøger at genskabe filerne, de
risikerer at blive overskrevet ved alm. brug af windows.

ct

Fra : Arne Tve-måne

Dato : 08-12-06 10:39

ct wrote:
> Ja; http://www.recovermyfiles.com/

Findes der evt. et billigere alternativ? Synes 750 kr. er lige i
overkanten for et program jeg sandsynligvis kun kommer til at benytte en
enkelt gang.

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 08-12-06 11:52

Ja men er filerne da ikke 750kr værd???
så behøver du jo ikke at investere, 750,-
Lars

Fra : Arne Tve-måne

Dato : 08-12-06 12:02

complexFJERNES@pc.dk wrote:
> Ja men er filerne da ikke 750kr værd???
> så behøver du jo ikke at investere, 750,-

Det behøver jeg heller ikke hvis jeg finder et billigere alternativ!

Filerne har affektionsværdi, det er gamle skoleopgaver, billeder og
syslerier. Og selv om de er rare at have liggende, så er 750 kr mange
penge for et program, som jeg højest sandsynligt ikke vil komme til at
bruge mere end en gang.

Fra : Hans

Dato : 08-12-06 14:11

> [...]
> syslerier. Og selv om de er rare at have liggende, så er 750 kr mange
> penge for et program, som jeg højest sandsynligt ikke vil komme til at

Vil du da til at gøre noget så unødvendigt som at sikkedhedskopiere filer,
der har værdi?

Fra : Arne Tve-måne

Dato : 08-12-06 14:59

Hans wrote:

> Vil du da til at gøre noget så unødvendigt som at sikkedhedskopiere filer,
> der har værdi?

Hvor vil du hen med din ironi? Det besvarer på ingen måde den rejste
problematik!

Det er klart en sikkerhedskopi havde været handy, det kan jeg udemærket
regne ud.

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 08-12-06 15:27

> Hvor vil du hen med din ironi? Det besvarer på ingen måde den rejste
> problematik!
>
> Det er klart en sikkerhedskopi havde været handy, det kan jeg udemærket
> regne ud.
hej
prøv at kikke på www.snapfiles.com freeware data recovery tool.
der er sikkert noget du kan bruge

Fra : Hans

Dato : 08-12-06 15:40

> [...]
> problematik!
>
> Det er klart en sikkerhedskopi havde været handy, det kan jeg udemærket

Du regner jo med, at du aldrig mere får brug for at gendannelsesprogram til
slettede filer.

Fra : jda

Dato : 08-12-06 12:16

Fri, 08 Dec 2006 03:27:58 +0100 hamrede Arne Tve-måne i tastaturet og der
stod i dk.edb.system.ms-windows:

Prøv at kigge på http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Arne Tve-måne

Dato : 08-12-06 15:04

jda wrote:

> Prøv at kigge på http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm

Tak, rodede lidt med det, men fandt et lidt simplere program.

Mvh.
Arne

Fra : John

Dato : 08-12-06 13:41

"Arne Tve-måne" <a@a.a> skrev i en meddelelse

> Jeg kom til at slette en folder med indhold og tømme min
> Recycle Bin. Er der nogen måde jeg kan gendanne det på?

http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

http://www.majorgeeks.com/download5301.html

Mvh John

Fra : Arne Tve-måne

Dato : 08-12-06 15:03

John wrote:

> http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Takker, det var lige præcist det jeg manglede. Lille hurtigt program,
der på ingen tid kunne give mig min folder tilbage! Mange tak!

> Mvh John

Mvh. Arne

Fra : John

Dato : 08-12-06 15:09

"Arne Tve-måne" <a@a.a> skrev i en meddelelse

> Takker, det var lige præcist det jeg manglede. Lille hurtigt
> program, der på ingen tid kunne give mig min folder tilbage!
> Mange tak!

Velbekomme, og tak for tilbagemelding!

Mvh John

Fra : jama

Dato : 08-12-06 15:02

> [...]
> Hej Allesammen,
>
> Jeg kom til at slette en folder med indhold og tømme min Recycle Bin. Er

Prøv dette her, det er godt. "gdbnt.exe" Google efter det.
Kan du ikke finde det kan du få det af mig i News. Warez.dk
Mvh.Jama