Trojansk hest
Fra : Peter Hansen

Dato : 05-01-07 10:32

Har haft en ubehagelig oplevelse fik åbentbart en af ovennævnte der har
bevirket at jeg ikke længere kan komme i kontakt med mit D drev. Når jeg i
denne computer ser efter drevet (250 GB) angiver det at filformatet er RAW.
Har prøvet at formatere drevet men dette kan ikke lade sig gøre på Alm:
måde.

Nogen der har et råd til mig. Har hørt et pip om at det der er sket er at
den trojanske hest har laver filformatet om så Windows XP ikke kan læse den
da det jo ikke er dosbaseret.

På forhånd tak

Peter Hansen

Fra : jama

Dato : 05-01-07 15:22

"Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har et råd til mig. Har hørt et pip om at det der er sket er at
> den trojanske hest har laver filformatet om så Windows XP ikke kan læse

--------------------------------------

Som sagt, mange mange gange før, SuperAntiSpyware, husk at opdatere.Den er
en af de få der kan, men der er selvfølgelig også andre der kan, men dem må
du selv lede efter.
Mvh.Jama

Fra : Peter Hansen

Dato : 05-01-07 16:36

Tak for svarene.

Jeg fik lødt problemet ved at lave om på størrelsen af de to partioner med
Partion Magic

MVH
Peter