Synkronisere Outlook over flere XP konti.
Fra : Ole Møller Christens~

Dato : 01-02-07 19:18

Hej NG

Jeg prøver at synkronisere Outlook over 2 konti i Win XP, så alle
mails er tilgængelige på begge konti (samme email addresse)lige meget
om de er blevet hentet på den ene eller den anden.

Jeg har fundet ud af at se de mails som ligger på den anden konto (der
kommer dog en script fejl, når man skifter mellem den private mappe og
den anden konto). Men er det muligt at synkronisere de to Outlook's så
alle mails kommer til at ligge i de samme mapper på begge konti?

På forhånd tak
Ole Møller Christensen

Fra : Jan

Dato : 05-02-07 17:45

Hej Ole
Du kan sætte dem til at have samme mappe til at gemme i. ej i c:\documents
and settings\?? men f eks i c:\mail.

Mvh Jan

Fra : Ole Møller Christens~

Dato : 08-02-07 11:14

Tak for det Jan.

Da det ikke er på min egen computer jeg skal lave
denne løsning og ikke har Outlook installeret (og
derfor ikke kan teste det her hjemme), kunne du så
ikke evt. lige uddybe hvordan det gøres?
Det kan godt være, at jeg selv kan finde ud af
det, når jeg sidder med det, men hvis du har
uddybet det til næste gang jeg sidder der, så
slipper jeg jo for at skrive her inde og vente på
svar, hvis jeg ikke kan.

På forhånd tak
Ole Møller Christensen