Outlook-kalenderen i Start
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-01-07 14:30

Min genbo spørger hvordan han kan lægge Outlook-kalenderdelen ind i
Startmenuen, således at når han tænder for pc'en, så er det kalenderen (og
altså ikke det fælles Outlook-billede med alle funktionerne) som toner frem
på Skrivebordet.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk

Fra : Anders Sørensen

Dato : 27-01-07 15:26

On Sat, 27 Jan 2007 14:30:09 +0100, Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> [...]
>altså ikke det fælles Outlook-billede med alle funktionerne) som toner frem

Funktioner -> Indstillinger
Fanebladet "Andet"
Avancerede indstillinger
I feltet "Start i denne mappe" klikkes på Gennemse, vælg kalender, Ok,
Ok, Ok.

Kopier genvejen til Outlook ind i startmappen, så virker det.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-01-07 18:57

Anders Sørensen skrev bl.a.:

> Kopier genvejen til Outlook ind i startmappen, så virker det.

Skulle hilse at sige tak.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- Er det ikke morsomt der findes mennesker som