Modtagne mail adresser ind i Outlook
Fra : Kurt G

Dato : 06-01-07 23:08

Hej NG.

Jeg har før brugt Outlook Express, men bruger nu Outlook.
I Outlook Express var der, så vidt jeg husker, et sted, hvor man kunne få
programmet til automatisk at indsætte afsenderadressen fra de modtagne mail
ind i adresseregistret.
Det er ikke lykkedes mig at finde noget tilsvarende i Outlook, men den må da
være et sted.

Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh Kurt

Fra : Christiansen

Dato : 06-01-07 23:37

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind i adresseregistret.
> Det er ikke lykkedes mig at finde noget tilsvarende i Outlook, men den må

Åbn meddelelse - højreklik på adressen for afsender - gå til menupunkt "Føj
til kontaktpersoner i Outlook"

Christiansen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-01-07 00:51

Den 06 jan 2007 skrev Kurt G i dk.edb.programpakker.ms-office:

> I Outlook Express var der, så vidt jeg husker, et sted, hvor man
> kunne få programmet til automatisk at indsætte afsenderadressen
> fra de modtagne mail ind i adresseregistret.

Det mener jeg ikke der er. Men der er en indstilling, der automatisk
indsætter personer i adressekartoteket, når du svarer dem. Og den
indstilling er ikke i Outlook

Lars Klintholm