Diagramfunktion i Draw?
Fra : Martin Ploug

Dato : 06-01-07 01:01

Hej

Jeg er ikke sikker på, at det er den rette gruppe, men jeg
kan ikke lige komme i tanke om et bedre sted.

Jeg har OpenOffice.org 2.0, og jeg kunne godt tænke mig at afprøve
muligheden for at tegne diagrammer i Draw som her:

http://www.openoffice.org/product/draw.html ...og her....

http://www.openoffice.org/product/pix/draw-big.png

Men hvordan kommer jeg i gang med det?

Altså jeg åbner vel bare Draw, men er der en særlig indstilling
eller opsætning / mode, som skal sættes i Draw?

Det jeg tænker på er, om der er en særlig funktion til tegning /
oprettelse af diagrammer, eller om der bare er muligheden for
at lave nogle tilfældige kasser og streger med tegneredskaberne
i bunden?

Er her nogen, der har noget erfaring med det og kan sige noget om det?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Max

Dato : 08-01-07 08:03

Hej Martin

> http://www.openoffice.org/product/pix/draw-big.png

> Altså jeg åbner vel bare Draw, men er der en særlig indstilling
> eller opsætning / mode, som skal sættes i Draw?

Jeg kender ikke programmet, med det ser ud ti at de værktøjer
du skal bruge til at lave kasser og streger med ligger i den
menubar der ligger nederst på det viste skærmbillede.

Mvh Max

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-01-07 20:55

Max skrev:
> [...]
> du skal bruge til at lave kasser og streger med ligger i den
> menubar der ligger nederst på det viste skærmbillede.

Hej Max

Tak.

Ja ok, måske skal jeg bare prøve mig frem med det.

Mvh. Martin