Eksportere E-mailkonti fra Outlook til Out~
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 20:06

Jeg skal flytte alle mine data til en ny maskine.

Jeg har kopieret min Outlook mappe med outlook.pst fil m.m. (mails, adresser
m.m)

Men hvordan kan jeg eksportere/importere selve email-kontierne?

/Martin

Fra : Bc

Dato : 15-12-06 07:55

"Martin Nielsen [5220]" <nospamSNABELAgalnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> adresser m.m)
>
> Men hvordan kan jeg eksportere/importere selve email-kontierne?

Hvis jeg ellers har forstået dig rigtigt vil du have dine gamle mails og
kontaktpersoner over i din nye Outlook? Du åbner Outlook på den nye maskine
og importerer den *.PST fil du har gemt. Hvis du har gemt din *.PST fil på
en CD'rom er du nødt til at kopiere den til en midlertidig mappe f.eks. Temp
inden du importerer den. Af en eller anden mærkelig grund vil Outlook ikke
importere fra en CD'rom.

--
Venlig hilsen
Bc

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-06 16:03

"Bc" <virker@nok-ikke.invalid> skrev

> Hvis jeg ellers har forstået dig rigtigt vil du have dine gamle mails og
> kontaktpersoner over i din nye Outlook?

Nej, det har jeg styr på, det er selve indstillingerne for mine mail-konti
jeg vil eksportere/importere til det nye system.

Altså de indstillinger med pop3 adresser, passwords osv.

/Martin

Fra : Per

Dato : 15-12-06 16:42

< "Martin Nielsen [5220]" <nospamSNABELAgalnet.dk> > skrev følgende:

> [...]
> jeg vil eksportere/importere til det nye system.
>
> Altså de indstillinger med pop3 adresser, passwords osv.

Hej Martin,

Så vidt jeg husker kan du benytte følgende:

Start --> Alle programmer --> Microsoft Office --> Microsoft Office 2003
Guiden-gem mine indstillinger.

Passwords kommer (igen så vidt jeg husker) ikke med over - men øvrige
oplysninger gør.

Per

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 08:54

"Per" <Jensenp@Hotmail.com> skrev

> Så vidt jeg husker kan du benytte følgende:
>
> Start --> Alle programmer --> Microsoft Office --> Microsoft Office 2003
> Guiden-gem mine indstillinger.

Det var lige præcis det jeg søgte efter

Tak for hjælpen

/Martin